Covid-19: Juhised ja nõuanded rasketehnika müüjatele
Käesolev Covid-19 kriis ja selle soovimatud mõjud meie eludele panevad inimesi oma tavapärast äripraktikat ümber hindama. Ootamatute väljakutsete ja aeglustunud tegevuste ajal peaksid ettevõtted arendama lahendusi, et olukorraga paremini kohanduda ja kriisi järgseks ajaks valmis olla.
Kasutatud tehnika ärile annavad lähitulevikus lootust kolm faktorit:
1. Uute masinate ja varuosade tootmine on peatunud, kuna mitmed tehased on ajutiselt suletud, peavad ostjad vaatama kasutatud tehnika poole, et vajalikke masinaid leida. Kasutatud tehnika hinnad on jätkuvalt kõrged.
2. Mascus lehe külastajate ja ostusoovide arv ei ole vähenenud, vaid ostjate aktiivsus on isegi kasvanud 2020 aasta esimeses kvartalis võrreldes sama perioodiga 2019 aastal.
3. Ettevõtted, mis suudavad online tegevustega kiiremini alustada saavad lähikuudel ja pikas perspektiivis paremini hakkama. Näeme digitaliseerimise trendi kiirenemist, et hakkama saada sotsiaalse distantseerumise väljakutsetega.
Ettevõtted in igal alal, kus vähegi võimalik võtnud kasutusele online tegevused, kuna tavaline äri ei ole enam lubatud; suletud restoranid võtavad vastu tellimusi veebi kaudu ja viivad toidu inimestele koju, inimesed tellivad kaupu koju, kuna enamustesse poodidesse ise kohale minna ei saa, tavalised oksjonid on edukalt muutunud online oksjoniteks, kui tuua näide ka kasutatud tehnika ärist.
Mida peaks kohe tegema, kui tegelete kasutatud masinate müügiga:
Suurendage kuulutuste kvaliteeti ja eristuge konkurentidest – Vaadake üle kõik kuulutused ja veenduge, et masinate hinnad on olukorrale vastavad, lisatud on detailne info masina ja selle seisukorra kohta, samuti korralikud pildid. See annab teiste kuulutuste ees kohese eelise, kuna ostjatele meeldivad hinna ja piltidega kuulutused palju rohkem. See on kõige odavam ja parem tegevus, mis toob rohkem huvilisi nii Mascus kui oma kodulehe kaudu.
Uuendage infot – vaadake üle, et kogu müüdav tehnika oleks nähtav ja kasutage vaiksemat aega, et teha laos ”kevadpuhastust”.
Vastake kiiresti ostjate päringutele – See on väga lihtne, kui ostjad ei saa päringule (e-mail, SMS või telefonikõne) kiiret vastust, siis võtavad nad ühendust teiste sarnase tehnika müüjatega. Tarbijatena eeldame aina rohkem kohest vastust.
Vaadake üle, et veebileht on Google otsingus leitav ja mobiilisõbralik! – Kui oma kodulehte veel ei ole või see ei ole mobiilidele kohandatud, siis see on esimene asi, mis tuleks kohe ära teha! Veebis tuleb olla kindlasti nähtav ja eriti mobiilseadmetel (50% Mascus lehte külastavatest kasutatud tehnika ostjatest teevad seda mobiili, mitte arvutiga).
Sotsiaalmeedia ja e-maili turundus – Ärge kõhelege olla sotisaalmeedias aktiivsem kui tavaliselt ja edastada jälgijatele, partneritele ja klientidele rohkem uudiseid. Inimesed veedavad sotisaalmeedias palju rohkem aega ja nende tähelepanu saab võita informatiivse sisuga (videod oma tegevusest, edastades häid uudised, saates e-mailiga infot ettevõte tegevustest).
Videokõnede kasutamine – Enamus meist ei saa reisida, seega videokõned on heaks alternatiiviks näost-näkku kohtumistele, samas võimaldades ostjatel müüdavat tehnikat eemalt üle vaadata. Kuulsime hiljuti müüjast, kes müüs masina Facebook Messenger videokõne abil. Andke oma klientidele teada, et saate teha videokõnesid!
Mascus saab aidata!
Kui soovite veel nõuandeid, kuidas äri käimas hoida, siis võtke ühendust kohalike Mascus esindajatega. Me oleme teie jaoks olemas!